Saturday, June 18, 2016

DUNGAN SA LANTON ni Early Sol A. Gadong (6/10)

[Gikan sa editor: Sini nga bulan sang Hunyo, pagahatagan sang lugar sang Tambubo Hiligaynon ang mga ulihing-tubo nga manunulat sang Bisayas Nakatungdan.]

DUNGAN SA LANTON
ni Early Sol A. Gadong

Sang nagmulumag-an na ang iya pamatyag, nagdecide si Sophie nga magbalik na sa ila classroom. Indi niya na lang anay pag-ipilit kay Tin ang luyag niya matabo. Ayhan kinanglan anay nila hatagan sang space ang isa kag isa. Sa pag-gwa ni Sophie halin sa restroom, nakit-an niya si David.
            “Hey, ano problema, Sophie?”
            Nagsinghot ang dalagita.
“It’s nothing, David. Allergies ko lang siguro.”
“Are you sure? Ari, gamita akon panyo.”
“It’s ok. I’ll go back to our classroom now.”
“Hey, Sophie, wait. I was wondering. Lapit na lang prom. Kon wala pa may naka-invite s’imo, pwede nga kita na lang duha makadto?”
“David…”
“Sige na! Sophie, halin sang nag-abot ka, crush ta na gid ka. I even sent you that love letter through Tin. Pero hambal mo s’akon, indi ka pa ready. Kag may iban ka nga naluyagan. Is he the one taking you to the prom?”
“N-no, David.”
“Really? Yes, tsakto gid ko. Pakot ko gid nga wala ka boyfriend kay wala man ko may nakit-an nga ginaupod mo nga lalaki. Kamo lang man pirmi ni Tin updanay. Sige na, Sophie. Malipay gid ko kon magpasugot ka nga mangin date ko sa prom.”
Si Tin lang gid tani ang gusto ni Sophie nga mangin date sa prom. Galing kay ginklaro na sini nga indi ini magpasugot.

“Sige, David. I’ll go to the prom with you.”

*Una nga nabalhag ang ini nga sugilanon sa Hiligaynon Magazine sadtong ika-5 sang Pebrero 2014. Kabahin man ini sang libro nga Nasa Sa Dulo ng Dila: Stories in Three Tongues, koleksyon ni Early Sol A. Gadong sang mga malip-ot nga sugilanon sa English, Filipino, kag Hiligaynon, nga ginbalhag sang KasingkasingPress.

No comments:

Post a Comment